Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

EPIC Moské - En social och religiös knutpunkt i östra Plano

EPIC Masjid, utvecklad av MadinaAPPS, är en Android-applikation som tillgodoser de religiösa, utbildningsmässiga och sociala behoven hos de muslimska samfunden som bor i East Plano, Murphy, Sachse, Wylie och East Richardson. Appens vision är att etablera sig som ett levande islamiskt centrum som avsevärt förbättrar känslan av enhet i samhället och bidrar till samhället i stort genom utåtriktad verksamhet och sociala tjänster.

EPIC Masjid erbjuder fem dagliga, fredags-, Ramadan- och EID-bönstjänster, tillsammans med andra program och tjänster till förmån för den större DFW-gemenskapen. Några av de anmärkningsvärda tjänsterna inkluderar gratis medicinkliniker, ekonomiskt stöd till behövande, Sadaqa och Zakat-distribution, sommar/söndagsskola, Koranlärandeklasser för barn, Hifz-skola, veckovisa utbildningsföreläsningar/Halaqas, seminarier/konferenser, moskéöppet hus, Islam 101-klasser för människor från andra trosbekännelser, och ny muslimsk utåtriktad verksamhet. Appen är kompatibel med Android 13.0 och är gratis att använda.

Program tillgängligt på andra språk

EPIC Masjid för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 2.2.9

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om EPIC Masjid

Har du provat EPIC Masjid? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.